نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2697
-
الف
+

«تک‌ نوازی روی یخ‌های شناور» این هفته در سینما آی فیلم

فلم بلند «تک‌نوازی روی یخ‌های شناور» به کارگردانی «روح‌الله صدیقی» در برنامه «سینما آی فیلم» بررسی می شود.

فلم «تک‌نوازی روی یخ‌های شناور» به کارگردانی «روح‌الله صدیقی» و تهیه‌کنندگی «امیرشهاب رضویان» محصول سال 1399 خورشیدی، شنبه 10 ثور (اردیبهشت) ساعت 21:30 به وقت تهران و کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه «سینما آی فیلم» شبکه جهانی آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

تک نوازی روی یخ های شناور

به گزارش آی فیلم2، ‌«شاهرخ دولکو»، «مهرو نونهالی»، «ایمان عنایتی»، «محمود کنشلو»، «نونا تاجداران»، «مجتبی فلاحی»، «نیلوفر زوارق»، «پویان مکری»، «صدف برادران»، «سالار دریامج»، «پریا مرندیز»، «مهناز افتاده‌نیا»، «مریم سالمی»، «آوا مغیثی»، «بهروز جعفری»، «آرمان فرجی»، «آروین نوروزی» و «آوا زیتونی» از جمله بازیگران این اثر هستند. 

در خلاصه داستان «‌تک‌نوازی روی یخ‌های شناور» آمده است: یونس بعد از بیست و چهار سال می خواهد به خانه برگردد. او به خاطر مشکلی که با پدر داشته خانه را ترک کرده و اعضای فامیل از این هراس دارند که یونس و پدر با هم روبرو شوند...

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش فلم ها را بررسی می‌کند.

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌ سازندگان آن آشنا شوند.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر